Beoordelingen van ChefyChef Middelburg

Recente recensies

5.0
Rina
7 februari 2023
Annelies
6 februari 2023

Heerlijk eten, grote porties.

Marc
3 februari 2023

Heerlijk gegeten

Daniëlle
29 januari 2023

Het eten was heerlijk, genoeg en is goed warm. Bezorging binnen de aangegeven tijd en vriendelijk. Kortom heerlijk gegeten en een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diane
29 januari 2023

Was weer heerlijk

Marit
28 januari 2023

Eten, zoals altijd, top! Voor 17u al besteld, bezorging gekozen tussen 18.45 en 19u kwam iets na 19.30u. Wellicht ruimere bezorgtijden als optie maken zodat jullie ruimere tijd hebben waar je in kunnen bezorgen. Verder weer erg tevreden!

ED
25 januari 2023

Lekker gegeten

Anoniem
23 januari 2023
Maria
21 januari 2023

Ik ben fan van de taco's. Bezorging altijd goed

Eline
17 januari 2023

Mexicaanse bowl is erg lekker. Alleen de guacamole mag wat smaakvoller en dikker, het is nu net een sausje. Verder top gerecht en bezorging op tijd en warm geleverd.

Jeroen Kokelaar
16 januari 2023

Prima maaltijd en een vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Davy V.
12 januari 2023
martin
10 januari 2023

...helaas niet zo enthousiast deze keer.....eten was niet goed gaar volgens mij......het was dus niet zo lekker.....zo jammer andere keren zat ik te smullen!

.
3 januari 2023
Monica
3 januari 2023

Perfect op tijd, perfect in smaak. Kan iedereen die van dit soort eten houd aanraden om t te proberen.

Jiyoo
2 januari 2023
Morad
29 december 2022

Het was weer eens Top ey! 💪💪

De haan
26 december 2022

Bestelling klopte niet we kregen rijst i.p.v friet en gehakt i.p.v kip dat was bij het gerecht van me dochter en bij ons was de friet te doorgebakken van 1 bowl. Beetje jammer weer dit is ook niet de eerste keer dat er iets niet klopt.

B
14 december 2022

Prima

Bianca
12 december 2022

Bestellingen gingen altijd goed maar nu was levertijd toch later dan afgesproken en dit had naar onze mening ook invloed op de kwaliteit van het eten. Ook was bestelling incompleet. Jammer, want tot nu toe altijd zeer tevreden. Misschien een tip om bepaalde bloktijden van levering op vol te zetten?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
11 december 2022

Bezorging was mooi op tijd en het eten was goed van smaak met goede frieten. Prima. Het zou nog mooier zijn als het eten niet in piepschuim bakjes wordt bezorgd maar in een duurzamer alternatief.

Ronald
11 december 2022

Bezorging erg laat tov indicatie 19.30u, verder prima.

M d W
7 december 2022

Vandaag weer de Mediterraanse bowl met rijst en kip besteld. Wat is deze toch heerlijk! Besteld voor half 6 en ze waren stipt op tijd! Zeker een aanrader!

Sam
5 december 2022

Zo doorgaan ChefyChef. Het eten en de bezorging perfect.

A
5 december 2022

Het was echt niet lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
3 december 2022
Jeanique
3 december 2022

Het was weer heerlijk, en goed warm!

Martijn
3 december 2022
Rieke
2 december 2022

Er zat door de hele salsa koriander en dat stond niet aangegeven in het lijstje terwijl dat toch een hele specifieke smaak is. Wel had ik gevraagd zonder zout en daar was netjes aangehouden. Bezorging was bijna een half uur eerder dan aangegeven via de email.

Reactie van ChefyChef

Beste Klant, Bedankt voor uw reactie. Wij gebruiken geen koriander in onze menukaart, wel peterselie. Daarnaast zag ik in uw bestelling enkel : "geen zout en geen jalapenos" staan in de opmerking en hier hebben wij ons ook aan gehouden. Dus ik denk dat u een vergissing maakt. Wat de bezorgtijd betreft: U geeft aan dat u het eten zo snel mogelijk wilt dus doen we er alles aan om het zsm te leveren. De aangegeven bezorgtijd is een indicatie, soms komen we eerder dan de aangegeven tijd. Smakelijke groet, Chefychef

Marjon
2 december 2022

Hi, ik heb bij jullie al meerdere keren wat besteld en dat was zo goed. Helaas was dit gister niet zo. Het leek wel alsof de frietjes alleen voorgebakken waren. We kunnen allemaal wel eens een offday hebben, dus hopelijk is het bij een volgende bestelling weer zo zoals ik het gewend ben.

Arthur
2 december 2022

Zowel de taco als de Mexican bowl waren heerlijk. Goede kwaliteit, smaak en ingrediënten. Ga hier zeker meer bestellen

Van Hout
29 november 2022

Wij hebben al vaak besteld bij Cheffy Chef en naar volle tevredenheid. Helaas zijn wij nu niet tevreden. Op 4 vd 5 tacco's ontbrak de guacamole. De nuggets bij de frietjes van onze zoon waren zo doorbakken dat ze keihard waren en daardoor niet lekker. Erg jammer allemaal :-(

J
28 november 2022

Makkelijk besteld, snel bezorgd en lekker

.
26 november 2022

Er miste een deel van de bestelling verder was het allemaal goed.

J. Theunisz
24 november 2022

Bezorging gevraagd tussen 17:45 en 18:00 uur. Uw eigen verwachting was 17:45 uur. Het werd 18:30 uur. Dat was wel erg laat. Het eten was nog wel redelijk warm, dus waarschijnlijk te laat bereid en vertrokken. Het heeft wel gesmaakt.

J
19 november 2022

De nieuwe frietjes in de loaded fries zijn een verbetering. Heerlijk eten altijd bij Chefychef!

Diana
14 november 2022

Goed eten en ook veel eten. Waar voor je geld. En snel bezorgd

Gerry
13 november 2022

Zoals altijd erg lekker gegeten, maakt de zondag ook echt compleet. Heerlijk de hele dag op de bank meuren en als kers op de slagroom chefychef bestellen met de vrouw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.P
11 november 2022

Heerlijk eten en optijd bezorgd

Melissa
6 november 2022

Erg tevreden. Lekker eten en optijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robbie Van der maas
6 november 2022

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martine
5 november 2022

Het was heerlijk, de waarschuwing dat de taco minder warm zou kunnen zijn door de topping, viel reuze mee. En misschien als tip, om de topping er apart bij te doen. Maar wat mij betreft hoeft het niet

Martijn
5 november 2022
Zawin
3 november 2022

Sambalbakje lag open en kon ik niet meer gebruiken💔 Bowl was wel echt lekker, net als de vorige 2 keer

Rob
1 november 2022

In het begin super goed gevuld met beef of kip Maar nu lijkt het meer vega jammer

A
31 oktober 2022
Melvin Bliek
30 oktober 2022

Het eten is altijd goed, maar helaas 2 uur op ons eten moeten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schipper
29 oktober 2022

Altijd goed, lekker en warm eten!

Tom
29 oktober 2022
dk@draftec.nl
26 oktober 2022

Beste, Helaas heb ik mijn bestelde saus (samurai) en drinken (ice tea) nooit mogen ontvangen. In de toekomst graag de bestelling controleren voor het wegbrengen. Voor het tegemoet komen van CheyChef, door toe te zeggen dat er friet i.p.v. rijst in mijn bowl mocht worden gedaan aangezien de rijst op was, kreeg ik een bakje mayo. Deze heb ik gelukkig wel mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Een licht ontevreden klant

Sou
25 oktober 2022

Op een dinsdag 1 gerecht besteld, duurde bijna anderhalf uur.

Zara de Pagter
24 oktober 2022

Eten was prima, bezorging duurde heel lang. Had om 19 uur besteld en het was pas om 21 uur bezorgd. Probeerde jullie nog te bellen maar er werd niet opgenomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vivian
23 oktober 2022

Erg lang moeten wachten op bezorging en eten was niet warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robbie Veelvraat
22 oktober 2022
Anita
21 oktober 2022

Bezorging was half uur te laat maar de taco's en potatoes waren heerlijk!

sonja
21 oktober 2022

Lekker eten, fijne prijs. Vooral de taco's zijn goed en de Mexicaanse bowl.

martin
16 oktober 2022

..lekker eten weer....volgende keer mag t iets warmer zijn..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mulder
16 oktober 2022

Zo als zo vaak 45 min te laat, helaas.

Jeroen
12 oktober 2022

Zoals altijd weer goede kwaliteit eten, ook ruim voldoende, netjes op tijd, vriendelijke bezorger ook. helaas zat het blikje cola niet bij de bestelling, anders had bezorging ook 5 sterren geweest.

Jeffrey
11 oktober 2022

Je krijgt echt waar voor je geld. De hoeveelheid is altijd prima. Op de foto's lijkt het echt minder dan wat je daadwerkelijk krijgt. Persoonlijk ben ik ontzettend blij om de culturele optie te hebben, EN dat deze kwalitatief ook echt lekker en bijzonder is , En het altijd rond e aangegeven tijd aankomt

G
4 oktober 2022

Eten was weer heerlijk. En men was op tijd.

Mohamed Hamami
3 oktober 2022

Bestellen!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thor
2 oktober 2022

Eten was weer lekker. Helaas was de bezorger mijn drankje vergeten dus die kreeg ik pas na de maaltijd. Vorige keer dat ik bestelde ging het ook al mis, toen kreeg ik de maaltijd van iemand anders. Bezorging moet beter dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Youssef Ben Sellam
29 september 2022

Top eten!

Jeffrey
28 september 2022
Ilonka
25 september 2022

De bezorging duurde lang en de crunchwraps waren erg droog nog net niet verbrand. Niet lekker gegeten jammer want wij zijn dit niet gewend normaal vinden we het heerlijk.

Anne
24 september 2022

Bestelling zou 1 uur duren, na 1,5 uur gebeld. Nog 15 minuten werd er toen aangegeven. Na nog eens 45 minuten eindelijk een bezorger, toen ik aangaf dat het erg laat was.. was de reactie erg onprofessioneel, “niet mijn verantwoording” aldus de bezorger terwijl hij al weg liep.. de taco’s waren al slap, friet was wel warm en lekker. Teleurstellend in het totaal wel..

Patrick minnaar
23 september 2022
Marit
17 september 2022

Het was heerlijk! Goed warm (ook de taco ondanks de waarschuwing), alles vers, mooi op smaak, echt top!! Eten om 19u besteld, zou om 20u bezorgd worden was uiteindelijk 20.50u. Voor herhaling vatbaar, dan iets eerder bestellen komt het vast goed:)

Tw
13 september 2022

Weer prima maar kreeg de bestelling van iemand anders...

A
8 september 2022

Heerlijk gegeten, top service!

Ilona
7 september 2022

Voor het eerst de loaded Fries chicken gedaan, was erg lekker

Dick van der steen
7 september 2022

De friet was echt VEEL te zout.

Walter
4 september 2022

Eten was heerlijk en warm. Bezorging 25 minuten later dan geplande 60 minuten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

martin
2 september 2022
Paul
27 augustus 2022

Eerste keer hier besteld, want kende t nog niet, maar zal zeker niet de laatste keer zijn. Het eten was lekker en de bezorging snel.

M
23 augustus 2022
martin
23 augustus 2022

zoals altijd uitzonderlijk lekker eten! al duurde t ff voor jullie er waren maar alles was warm en om van te smullen!

Rene
23 augustus 2022

Lekker, warm en snel! Blij verast!

Meerman
20 augustus 2022

Het was weer heerlijk zoals altijd , ook goed warm !

Jiyoo
17 augustus 2022
Hanneke
17 augustus 2022

Was prima, maar liet erg lang op zich wachten. Ruim 1,5 uur. De indicatie was een uur, maar werd dus nog langer.

Rob Mol
15 augustus 2022

Voor het eerst hier besteld en aangenaam verrast over de kwaliteit. Was wel wat later als aangegeven maar alles goed warm en lekker krokante frites er bij. Ga zeker nog andere gerechten proberen. Mag naar mijn zin wel wat meer knoflooksaus bij. Voor mij het beste wat ik ooit besteld heb.

Jiyo
10 augustus 2022
A
8 augustus 2022

Heerlijk eten & op tijd bezorgd

Hasana Zarioh
8 augustus 2022

Top deze mensen luisteren naar de wens van de klant eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

peter
8 augustus 2022

we bestellen regelmatig. ik vind het altijd erg smaakvol en vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
6 augustus 2022

Het eten was lekker, alleen jammer dat de frites onderop zat, waardoor deze erg nat was. Advies: voortaan de frites apart.

Sheena
5 augustus 2022

Perfect zoals altijd. Werd gebeld tussendoor of ik langer wilde wachten omdat het gehakt voor de taco vers gemaakt moest worden. Eten werd super warm bezorgd, kreeg een extra blikje drinken ter compensatie! Was gruwelijk lekker! 5 sterren!

Baran
5 augustus 2022

Heel lekker en snel bezorgd!

Paul
4 augustus 2022

Echt een heerlijke, complete maaltijd. En zeker voldoende.

M
4 augustus 2022
Li
2 augustus 2022

Het broodje was veel te pittig gekruid.Hdb al eerder bij jullie gegeten toen was het veel beter

Roy Stoltr
2 augustus 2022

Heerlijk eten en nog betaalbaar ook!!

Gaab
31 juli 2022

Super lekker

As
27 juli 2022

Heerlijke, warme en verse eten! En netjes optijd bezorgd!

Martijn
26 juli 2022

Ook in Vlissingen aangekomen nog heerlijk.

Jacky Luitwieler
26 juli 2022

Half uur vroeger bezorgd dan aangegeven en als veganist zou er best wat variatie aan "vlees" mogen zijn.

martin
24 juli 2022

dit keer was t Crunchy chicken fries ..mooi op tijd bezorgd en heet!....misschien iets te veel fries en te weinig groente maar die geur! zo ontieglijk lekker!

Anoniem
20 juli 2022

Heerlijke burrito’s. Ingredienten apart gevraagd en geleverd in losse bakjes, helemaal top!

Bram
19 juli 2022

2 uur op ons eten moeten wachten, was wel erg lekker.

martin
16 juli 2022

echt lekker eten!

M
15 juli 2022
W
11 juli 2022
Michèle
10 juli 2022

Erg lekker, maar helaas te lang moeten wachten voor het bezorgd werd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wessel
9 juli 2022
Joe Dutch
7 juli 2022

Heerlijk, net als de vorige keer. Ik raad aan om op tijd te bestellen. Dan komt alles goed :)

Niels Francke
1 juli 2022

Heerlijk eten als altijd. Alleen jammer dat de koude blikjes bij het warme eten was gedaan. Hierdoor hadden we 1 half koude burrito.

Yvonne
1 juli 2022

Mijn zoon heeft genoten van de loaded chili fries!

Esmeralda
1 juli 2022

Eten supergoed en vers. Snel geleverd! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ingeborg
1 juli 2022

Dikke SO!!! Eten was top!!! Je krijgt veel en vers eten... Eindstand waren ze de ice tea en de chocolade saus vergeten mee te leveren kwam ze het als nog brengen met een extra bakje churros! Kijk dat is nog eens service! Ga zeker vaker bestellen hier 100% Thanks guys xxx

Jiyoo
30 juni 2022
M
30 juni 2022

Weer heerlijk gegeten!

A.
30 juni 2022

Perfecte kwaliteit, op tijd geleverd en perfecte service!

A
22 juni 2022

Super lekker en op tijd bezorgd, echt een aanrader!!

Adriana
21 juni 2022

Chefychef nam telefonisch contact met me op, om te overleggen over iets wat bijna op was en hoe ik het ‘opgelost’ wilde zien. Helemaal goed!

Melanie
19 juni 2022

Lekker ,warm,mooi op tijd. Vriendelijke bezorgers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

martin
18 juni 2022
Lara
15 juni 2022

Heerlijk eten voor een goede prijs. Levering duurt te lang, meer dan een uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G
13 juni 2022

Was heerlijk echte aanrader cheesy beef fries.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
11 juni 2022
Mohamed Hamami
11 juni 2022

Eten was lekker So naar bezorger Bilal snel snel geleverd

Anita Boone
8 juni 2022

Gied gevuld en warm

Mohamed Hamami
8 juni 2022

Eten was super lekker zeker een aanrader

Jimm
4 juni 2022

snelle bezorging goeie eten!

martin rollema
3 juni 2022

...supersnel geleverd! en man wat was t lekker!

Kenny
1 juni 2022

Na de bestelling die koud was terug gebeld en ze hebben gelijk nieuw warm verzonden

H
30 mei 2022

Nog nooit zulk lekker eten besteld, was echt heerlijk! En binnen een half uur bezorgd, alleen maar complimenten!

Natascha
28 mei 2022

Mooi op tijd! Eten heerlijk!

A
26 mei 2022

1,5uur op m'n eten gewacht. Maar het was heerlijk en veel en warm. Ga zeker nog eens bestellen maar dan ruim van te voren.

willem
26 mei 2022

Heerlijk gegeten, taco's waren super en temperatuur van eten was oké. Beetje lang moeten wachten 1,5 uur. Half uur langer dan verwacht, maar liever dat en een goede maaltijd dan andersom. Bestel graag nogmaals!

Jeroen
24 mei 2022

Goede kwaliteit, netjes op tijd bezorgd, niet meer zo goedkoop als eerst maar nog steeds goede prijs/kwaliteitsverhouding. Als jullie nog desserts toevoegen (bijv. ijs of milkshakes) zou dat helemaal geweldig zijn

rudi noordenbos
23 mei 2022

alle 4 de schotels waren koud en de friet was keihard 2 a 3 keer gebakken. ook waren ze 20 min later als dat je zelf had aangegeven in de mail. eerste keren super lekker gegeten maar dit was een duidelijke afknapper!!!!

Melanie
16 mei 2022

Lekker Niet duur Mooi optijd

Jacky Luitwieler
15 mei 2022

Wij bestellen regelmatig en het is altijd goed en op tijd. Mss voor veganisten eens iets anders dan falafel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vincent
11 mei 2022

Lekker gegeten porties waren groter dan verwacht.

SvL
8 mei 2022
Peter
7 mei 2022

Prime bestel app. Heerlijk eten en snel gebracht.

Anne
7 mei 2022

Snelle bezorging en lekker!

Ssm
3 mei 2022

Was echt lekker. Aanrader

S
1 mei 2022

Meer dan 2 uur moeten wachten op mijn bestelling. Werd hier zelf ook niet over geïnformeerd, heb zelf contact moeten opnemen toen na meer dan een uur het nog niet bezorgd was. Drukte kan ik nog begrijpen maar breng dan op z'n minst iemand op de hoogte. Excuses kon er ook niet van af. Eten was ook niet het wachten waard.

Anita
30 april 2022

Heerlijke burrito en churros en keurig op tijd bezorgd.

Candy
30 april 2022

Heel erg lekker goed eten blijf zo door✌️

Maljers
29 april 2022

Zeker een aanrader goed eten.

Marian Tollenaar
26 april 2022

Het eten was prima, zoals altijd. Alleen had ik de bezorgtijd gezet op 18.45-19.00 uur omdat ik niet eerder thuis was, alleen kwam het al om 18.15 uur, dus koud.

Telussa
22 april 2022

Complimenten!! Het eten was heerlijk, zal zeker vaker bestellen.

.
22 april 2022
AK
21 april 2022

Binnen een half uur de bestelling thuis. Eten was weer heerlijk

Anoniem
19 april 2022

Onion ringen ontbraken en verkeerde drankjes bij de bestelling. Eten was verder wel lekker.

Esther Midavaine
19 april 2022

Bezorging was erg lang +30 min. te laat. Frietjes waren slap. De groenten en sausjes waren prima

Mariska
18 april 2022

Het eten was heerlijk, ruime porties voor een goede prijs. Alleen jammer dat je niet iets eraf kan laten. Hadden aangegeven in vakje Opmerkingen "zonder jalapenos" maar zat er toch op. Verder was alles super! Zeker een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jiyoo
16 april 2022
Jan
11 april 2022

Heerlijk en mooi op tijd, dank, tot de volgende keer.

Marjolein
9 april 2022

Heerlijk gegeten en snelle bezorging! Ik ga zeker nog eens bestellen

Mirjam
9 april 2022

Dit was de eerste keer dat we bij jullie bestelden maar helaas een tegenvaller. De crunchwrap was behoorlijk aangebrand waardoor het hele zakje vies rook. Sorry maar niet voor herhaling vatbaar.

Sabien
8 april 2022

Heerlijk gegeten en precies optijd!

peter
4 april 2022

altijd weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nguyen
3 april 2022

Keurig op tijd, maaltijd is Super, ga zo door,,, TOP

Valstar J
2 april 2022

Helaas het eten was niet eens lauw masr koud bij aankomst.

Desiree
28 maart 2022

Was weer super lekker!!

Willem
28 maart 2022

Hebben even getwijfeld om te bestellen . De laatste keer waren de taco's verbrand. Deze keer hebben we lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco meur
27 maart 2022

Aflevering ca. Half uur later als van te voren opgegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
25 maart 2022

Heerlijk warme loaded fries en pecies op tijd gebracht door vriendelijke bezorger, dankjewel

H&B
24 maart 2022

Bezorging ruim op tijd, heerlijk gegeten echt weer is wat anders. Zeker een aanrader!

Kira
24 maart 2022
Anne
23 maart 2022

Erg lekkere bowl en netjes optijd geleverd. Erg tevreden

G.
21 maart 2022

Fijne service. Vriendelijke bezorger. Het eten was vers en warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bastiaan
20 maart 2022

Heerlijke smaak en perfecte temperatuur

Jiyoo
19 maart 2022
A.K.
18 maart 2022

Eten was weer prima. Bezorgtijd ook prima volgens aangegeven tijd wat in de mail stond

H
18 maart 2022

Goede porties en prijs en kwaliteit is goed in verhouding

Van belzen
14 maart 2022

Ben tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

.
9 maart 2022
mj
7 maart 2022
Marijn
6 maart 2022

Wederom heerlijk gegeten en de levering was perfect op tijd!

Eddy Sprinkhuizen
6 maart 2022

Heerlijk

Duine
5 maart 2022

Lekker! Voor herhaling vatbaar! Snel bezorgd.

A
1 maart 2022

Heerlijk, alles vers zoals het hoort.

Annie
27 februari 2022

Heerlijk wrap met kip. Onwijs goed gevuld en lekker warm. Drie taco’s met wisselende topping. Heel lekker en goed van smaak. Precies optijd qua bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
26 februari 2022

Heb 1.45u moeten wachten op het eten . Eten was goed net als de eerdere keren .

Martin
24 februari 2022

Best TexMex in Zeeland. Period.

Adriana
22 februari 2022

De maaltijd op zich was weer prima! Hij was alleen later bezorgd en te ver afgekoeld deze keer.

Rob
22 februari 2022

Lekker gegeten! Bestellen en betalen via de site verliep prima. Per mail een indicatie van de bezorgtijden gekregen, die klopte precies.

H.A
21 februari 2022
Marc
21 februari 2022

Het eten was heel lekker, helaas kwam het eten meer dan een uur later. Een berichtje zou fijn zijn, heb nu zelf moeten bellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
20 februari 2022

Lekker eten en keurig op tijd gebracht.

Edwin
19 februari 2022

Eten altijd prima van smaak en kwaliteit, voor het eerst rechtstreeks besteld buiten thuisbezorgd om. Het was er sowieso sneller en leek er op of er ook grotere porties hadden. Middelburg heeft weinig aanbod voor Mexicaanse bezorging. ChefyChef is prima voor wat basis dingen, bowl, burrito, taco.

Jiyoo
18 februari 2022
peter nagtegaal
17 februari 2022

altijd goed eten

Suzan
13 februari 2022

Echt heerlijk! Het kwam ietsje later (10minuten), maar de bezorgen bood gelijk netjes zijn excuses aan. Alles was heerlijk warm en smaakte prima

M&S
9 februari 2022

Het was weer top 👍🏻😉

Tolga hakverdi
9 februari 2022

Taco's waren super lekker!

Myrthe
9 februari 2022

Het eten was heerlijk en snel bezorgd!

seg
8 februari 2022

altijd top!

Anoniem
7 februari 2022

Wederom fantastisch lekker en fijn dat er veel rauwkost en groenten bij de gerechten zit!

iarima
7 februari 2022

Heel lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
7 februari 2022

Heel erg lekker loaded fries with chicken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
6 februari 2022

1 uur en 45 minuten wachten op een bestelling die niet compleet was. 1e deel was al bijna koud voor bezorgd werd. De taco’s die vergeten waren, lagen er waarschijnlijk al zo lang dat dit 1 grote slappe hap was. Dit duurde overigens ook weer 35 minuten voor dit geleverd werd. Teleurstellend

Diana Bonarius
6 februari 2022
M. Overbeek
5 februari 2022

Superlekker. Maar de friet zat niet bij de bezorging, terwijl deze wel besteld was.

Karin
5 februari 2022

Erg lekker! Als het iets warmer was geweest waren het 5 sterren! Vorige keer wel 5 sterren.

Jos Mulder
5 februari 2022
Adriana
3 februari 2022

Tweede keer besteld.Echt lekker! Vlees niet vet. Portie precies goed. Groente fris. Volgende keer weer Chefychef!

Anoniem
3 februari 2022

Vandaag voor het eerst besteld. Bestelling iets eerder geleverd dan gedacht, een aangename verrassing. We hebben de chicken taco’s voor het eerst besteld en het was heerlijk! De guacamole is heerlijk vers. Ook de mediterraanse bowl was heerlijk, genoeg & waar voor je geld. De salade met fetakaas erin is een perfecte combinatie met rijst en kip. 10/10. Hadden we dit maar eerder ontdekt!

R.
2 februari 2022

Bezorging netjes op tijd, vriendelijke bezorger. Veel friet in vergelijking met kip, wel lekker!

Helga van Dijk
1 februari 2022

Heb 2 uur moeten wachten op mijn bestelling, (een uur later dan de verwachte bezorg tijd in de status mail) maar was verder prima.

Dave Fens
1 februari 2022

Let op! bestel op tijd, levertijd kan even duren.

Jan
31 januari 2022

Was was het weer lekker !

Guus Toornstra
31 januari 2022

Erg lekker eten, maar weer te laat. Tot nu nu steeds minimaal 20 min later dan aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MJ
31 januari 2022
G
30 januari 2022

Het eten was weer heerlijk en warm! Top ;-)

Jiyoo
29 januari 2022
Meijer
28 januari 2022

Op tijd besteld. Precies aangeven tijd bezorgd. Eten was echt heerlijk!

Adriana
26 januari 2022

Vanavond een bowl besteld met kipshoarma en frietjes. Ik was blij verrast. Het was ruim genoeg, niet overdreven veel of net te weinig. Maar vooral niet vet en de frietjes waren krokant. De salade heerlijk fris. Een volgende keer bestel ik beslist weer bij chefychef!!

M.e.s
24 januari 2022

HEERLIJK!! We hebben genoten!

Kelly
23 januari 2022
Willem
17 januari 2022

Deze bestelling was cheffychef onwaardig en niet wat we gewend zijn. Het eten was koud en de taco's waren bijna zwart geblakerd..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annoniem
16 januari 2022

Dat ze hier pas bij 15 bezorgen liefst 12 ofzo

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jiyoo
16 januari 2022
peter nagtegaal
15 januari 2022

super zo als altijd

B
14 januari 2022

Super lekker

A.K.
14 januari 2022

Eten was heerlijk. Daar we wat buiten Middelburg wonen was de bezorgtijd mogelijk iets langer dan aangegeven. Maar het eten had er zeker niet onder te lijden

Ilona
13 januari 2022

Was weer een feestje!

Trent
10 januari 2022

Het eten was echt top, alleen het was heel erg druk bij hen dus kwam de bestelling ruim een uur te laat maar, dit gaat ons niet tegen houden om nog een keer te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marisca
8 januari 2022

Heerlijk gegeten, top!

Ronahi Celik
6 januari 2022
Roxanne
6 januari 2022

We hadden een philly cheese steak menu genomen, maar helaas geen friet erbij gekregen. Verder hadden we ook nog 2 tacos en loaded fries genomen. Deze waren echt super lekker. Bezorging wel een minpuntje. Zou max 1 uur duren, maar werd pas 1.5 uur, nadat ik contact had opgenomen, bezorgd.

J
6 januari 2022

Weer super lekker zoals altijd !!!

Daniëlle
5 januari 2022

Top!! Op de afgesproken tijd werden bezorgd en het was heerlijk!! Top, Top, Top

Jolien
4 januari 2022
Jacky Luitwieler
4 januari 2022

Lekker eten en op tijd bezorgd. Problemen worden snel opgelost.

Pinas
2 januari 2021

Heel erg slecht! C.a. 2.5 uur moeten wachten! Zelfs na bellen zeiden ze nog 10 min dat werdt 45 min..kinderen boterham gegeven want ze moesten slapen. Jammer! We hebben vaker besteld en eten is wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
2 januari 2021
R.L
31 december 2021

beetje later maar prima...

A
30 december 2021

Het eten was perfect, smaakte goed en was warm, helaas miste er 1 blikje fanta. Daar geen contact meer over opgenomen. We konden daar niet meer op wachten want de persoon die het besteld had moest weg. Wr hadden 17.30 besteld en het eten kwam na 19.00. We hadden gevraagd snel mogelijk te bezorgen zeiden ze leveren :18.30 en toch werd het 19.05? Jammer dit is een verbeter puntje

Jan
27 december 2021

Heerlijke burrito, lekkere frites, top !

Maarten
27 december 2021

Anderhalf uur moeten wachten op het eten waarvan de helft koud was.

Dave Fens
27 december 2021

Ik had graag de patat op en andere manier bezorgd gezien

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacco de Visser
22 december 2021

Het eten was erg lekker, de bezorging precies op tijd, echt een aanrader

Eveline
22 december 2021

Eten is top, verse producten dat proef je gewoon. Bezorger was heel vriendelijk

Anne
20 december 2021

Heerlijk gegeten

Mieke
20 december 2021

Het was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kenny
19 december 2021

Bezorging was 20 min later dan aangegeven op de bevestigingsmail en het eten was bijna koud. Smaak was wel goed, maar jammer van de temperatuur. Vorige bestellingen waren wel warm, maar vaak duurt de bezorging wel te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patty
19 december 2021

Om 18.15 besteld, en om 20.45 bezorgd, matige kwaliteit. Geen 2e keer meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
19 december 2021
Marc
18 december 2021

Taco's waren heerlijk maar het vlees in het broodje van de philly cheese steak was niet goed. Normaal wel maar nu niet opgegeten.

Ilona
18 december 2021

Was weer top!

YB
15 december 2021

precies op tijd geleverd, warm, en goede kwaliteit. Echt lekker!

Desiree Westhoff
14 december 2021

Smaak van het vlees was heerlijk!

Karin
11 december 2021

Heerlijk gegeten. Verassende gerechten

Frits
11 december 2021

Heerlijk gegeten van Chefy, het toetje was knetter lekker

Annelies
10 december 2021

Echt heerlijk gegeten!!

Larissa
10 december 2021

Eten zoals altijd super lekker, jammer dat de drankjes en saus deze keer niet in de tas zaten

Patrick
9 december 2021

Top! Bedankt voor de goede service 👍🏻

Jantine
6 december 2021

Heel tevreden over deze eerste bestelling. Bezorging op tijd en heerlijk eten. Een aanrader!

.
5 december 2021

Ik kreeg een mailtje dat het rond 17.45 bezorgd zou worden dat zelfde staat ook op de bon. Uiteindelijk stond de bezorger pas 18.30 op de stoep

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karmani
2 december 2021
TW
29 november 2021

Ik bestel vaker bij Chefychef en over de bowls ben ik zeer te spreken. Vandaag probeerde ik de Chili Cheese Fries maar dat was een grote teleurstelling. Volgens de site zou er oa gehakt, mais, augurken en jalapenos opzitten, maar dat zat er helemaal niet op. Dit was een frietje speciaal met een paar boontjes en een beetje kaassaus. €11,95 is te duur hiervoor. Ik heb gebeld en volgende keer krijg ik gratis een nieuwe portie die hopelijk beter is. Die had ik liever nu gehad, dan had ik ook niet deze negatieve review hoeven geven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kristian B.
29 november 2021

Wij hadden eten besteld. Door heel veel pech aan de kant van het restaurant kon de bestelling niet bezorgd worden. Geld krijgen wij terug. Shit happens.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Broekhoven
28 november 2021

Niks op aan te merken, gewoon lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed
27 november 2021

Levering was helemaal top en echt lekker